[VIDEO] Bangga Tinggal Ibu Di Stesen Bas, Wanita Ini Undang Kritikan Netizen

 


Baru-baru ini, seorang wanita telah mengundang kritikan ramai kerana didakwa meninggalkan ibunya dengan sengaja di sebuah stesen bas, Melaka.


Satu video tular di TikTok memaparkan wanita itu sendiri bercerita dengan bangga situasi dirinya dan pasangan meninggalkan ibu mereka.

Dlm video itu, wanita tersebut memberitahu dia bersama ibunya ke tandas di stesen bas manakala suaminya sedang menunggu di dalam van.

Saya nak masuk toilet, lepas tu saya nampak mak saya masuk toilet. Saya buka kasut kemudian saya kata dekat Hawa ‘Lari’. Kami pun lari.

Wanita itu mengatakan dirinya tak tergamak utk tinggalkan ibunya di tepi jalan dan memilih stesen bas sebagai lokasi yg baik.

Wanita itu juga berkata, pemanduan suaminya terganggu berikutan ibu keadaan kecelaruan mental menyebabkan dia terpaksa meninggal ibu di stesen bas.

Video itu telah mengundang kecaman hebat warga net.

Ya Allah, tergamaknya buat ibu macam tu sekali.

Kredit: TikTok | Twitter

0 Response to "[VIDEO] Bangga Tinggal Ibu Di Stesen Bas, Wanita Ini Undang Kritikan Netizen"

Post a Comment