[VIDEO] Meremang! Viral Sosok Hitam Tinggi Muncul Di Ruangan ICU Jam 3 Pagi


 Kisah seram yang berlaku di pusat rawatan bukan lagi sesuatu hal aneh. Baik petugas di sana ataupun patient itu sendiri, terkadang ada masanya entiti misteri tiba-tiba menunjukkan wajah mereka. Keadaan seseorang yang tidak berapa stabil juga cenderung membuatkan mereka berhalusinasi atau seakan ternampak sesuatu.

Video berdurasi 4 saat raih tontonan lebih 5 juta kali oleh netizen di TikTok

Dalam sebuah kisah tular ini pula, seorang gadis telah berkongsikan sebuah video dalam ruang ICU yang awalnya dirakam untuk diberikan kepada ibunya. Dalam rakaman berdurasi 4 saat itu, apa yang mengejutkan adalah penampakan kelibat sosok hitam tinggi yang berdiri bersebelahan katil patient bertentangan.

Tak dapat nak explain banyak sebab masa tu saya pakai alat oksigen

Jam sudah menunjukkan 3 pagi, pelawat juga tidak dibenarnya menjenguk mana-mana penghuni ICU pada waktu sebegitu. Jadi, siapakah atau apakah sebenarnya gerangan sosok hitam tersebut? Jelas empunya video, dia sendiri sukar menjelaskan tentang ‘benda’ tersebut lantaran saat itu keadaannya juga tidak begitu baik.

Ramai komen pegang telefon…Zoom banyak kali masih tak nampak…Takde kaki wey

Meninjau ke ruangan komen, ribuan netizen hadir dengan memberikan tanggapan yang berbeza-beza. Rata-ratanya akui cukup meremang melihat video misteri itu.

Ada yang berkata sosok itu tidak mempunyai kaki. Namun dalam sudut lain, ada yang menyifatkan ia cumalah wanita biasa memakai jubah dan tudung labuh hitam.

Kredit : TikTok ssyazwanieee

0 Response to "[VIDEO] Meremang! Viral Sosok Hitam Tinggi Muncul Di Ruangan ICU Jam 3 Pagi"

Post a Comment